tisdag 12 augusti 2014

Kan varmt rekommendera Norra hamnen 5

Det har varit lite lugnt här på bloggen på sista tiden men det beror inte på att jag inte haft något att skriva om utan för att jag inte varit lika uppkopplad som jag brukar. Jag har istället njutit till fullo av den underbara svenska sommaren med familjen. Nu är jag i alla fall tillbaka i Los Angeles och kommer att blogga i min vanliga takt. Jag kommer att börja med några inlägg om restauranger och vinupplevelser från Sverigesemestern.

För ett par veckor sedan besökte jag härliga Norra hamnen 5 i Lysekil. Väldigt bra service, bra mat, cool inredning och fantastisk utsikt. Snygg hemsida också! Jag kan varmt rekommendera ett besök!

Med ett glas rosé på Norra hamnen 5

Som utlandssvensk missar man ingen chans att äta löjrom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar