onsdag 7 maj 2014

På plats i Los Angeles

Nu har jag bytt kontinent och bor med min familj i Los Angeles. Vi ägnar dagarna åt att leta hus och jag har inte druckit något vin alls egentligen. Däremot har jag besökt en del restauranger tillsammans med barnen och en sak som verkligen är slående här är nivån på servicen. Även på ett enkelt hak vet personalen exakt hur rätterna är tillagade, vilka ingredienser som ingår och de är också mycket vana vid att kunderna vill lägga till och ta bort saker. Det är en av många saker jag gillar med den här stan.

Så snart barnen har blivit av med sin jet lag kommer jag och min fru att gå på restaurangdate. Ett återbesök på The Bazaar ligger nära till hands.

Jag kommer också att göra ett återbesök på härliga The Winehouse snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar