lördag 22 december 2012

Julklappstips i sista stund

Det blir säkert helt hysteriskt på Systembolaget idag eftersom Systembolaget kommer att ha stängt i fyra dagar i rad sedan. Men vin är annars ett utmärkt julklappstips och i synnerhet champagne. För de flesta är champagne något speciellt och lyxigt, och dessutom är det nyårsafton en vecka efter julafton. Själv fyndade jag Perrier-Jouët Grand Brut på Heathrow för bara 50 pund per tvåpack i veckan. Jag köpte fyra flaskor och det blev fyra uppskattade julklappar av det, bland annat till sonens dagisfröknar. Perrier-Jouët gör en bra non-vintage och dessutom är flaskan mycket snygg vilket inte är helt oviktigt när det ska vara en present.

1 kommentar:

  1. Hej

    Jag skulle behöva komma i kontakt med dig angående en mobilapp som jag utvecklat och Champagne... är med i den.
    Maila mig på deeplay@hotmail.com

    Jag kunde inte hitta någon kontaktinfo på sidan så jag tar det här.

    Mvh

    SvaraRadera