tisdag 8 november 2011

Härlig mat från Café Saturnus

Café Saturnus måste vara Stockholms bästa café. Jag dricker inte kaffe så jag har aldrig varit någon cafémänniska men Saturnus har så goda sallader och smörgåsar att jag är där ofta. Jag bor nära så jag köper oftast med mig hem. Favoriten är deras varma smörgås med grillat surdegsbröd, rostbiff och currypickles. Den är helt underbar och blev min lunch idag. Sedan är det lätt att frestas av deras gigantiska bullar men idag lyckades jag motstå.

Det är många som hittar till Café Saturnus så det är nästan alltid mycket folk. Trots det är servicen alltid på toppnivå. Jag förstår inte hur de lyckas vara så trevliga och proffsiga jämt. Mig känner de kanske igen som stammis men jag har lagt märke till att de är lika trevliga mot alla. Det är få ställen i Sverige där servicen är så här bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar